FAQ til Mitsubishi-ejere

Denne side er til dig som allerede ejer en af vores biler. Du finder en simpel FAQ med de mest typiske spørgsmål vi får stillet.

Spørgsmål og svar

Vi har sammensat svarene på de oftest stillede spørgsmål.
Hvis du ikke kan finde de svar, du søger, er du meget velkommen til at kontakte din Mitsubishi-forhandler

Generelle spørgsmål

Jeg har et problem med min Mitsubishi. Hvad kan jeg gøre?

Kontakt din lokale Mitsubishi-forhandler, forklar problemstillingen og lav evt. en aftale så din bil kan inspiceres og diagnosticeres. Hvis din bil ikke kan køre, skal du kontakte autohjælp, som sørger for at bilen transporteres til din nærmeste Mitsubishi forhandler.

Min bil er en 4x4, har jeg stadig brug for vinterdæk?

Kontakt din lokale Mitsubishi-forhandler for specifikke oplysninger om din bil. Dog vil vinterdæk, til hvilken som helst af vores biler, forbedre vejgrebet og reducere bremselængden.

Jeg har mistet min bils brugervejledning. Hvor kan jeg skaffe en ny?

Nye håndbøger kan købes via enhver Mitsubishi-forhandler.
Find din nærmeste forhandler her.

Hvordan kommer jeg i kontakt med Mitsubishi Danmark?

Klik her hvis du ønsker at kontakte Mitsubishi Kundeservice.

Garanti

Får jeg autohjælp med i min garanti?

Alle nye Mitsubishi biler leveres med en 3-årig europæisk autohjælpspakke, der kaldes Mitsubishi Motors Assistance Package (MMAP). Vejhjælpen kan efterfølgende forlænges 1 år af gangen ved service på autoriseret Mitsubishi værksted.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en henvendelse omkring tilbagekaldelse?

Såfremt du modtager et brev fra Skat om tilbagekaldelse på din bil, skal du snarest muligt tage kontakt til din lokale Mitsubishi-forhandler. De vil kunne hjælpe og rådgive så bilen kan blive kontrolleret, til mindst mulig ulejlighed for dig som kunde.